Advice


Hey! btw Assalamualaikum you alls, storry between me & him, On the phone in night, oh its really great couse i miss him so much. I give some advice for him, but he think i regret of his problem. i want shout him> ughhhh hahaha okay All of his gaji dia bagi mak dia, its okay. anak soleh katanya hehe so cute. yes i know that my dear but save a little salary for yourself. only half of you salaray not all, but he gave all of his salary for his mom. Maigad sampai diri sendiri takde duit nak makan, hmm duit simpanan pun takde entah sampai bila duit tu dia nak bagi semua dekat mak dia sampai diri sendiri takde duit simpanan langsung. Bukan nak jadi batu api ke pe kan, tapi tu usaha dari penat lelah dia, so duit tu simpan lah sikit untuk masa depan tak suruh pun habiskan semua, Awak tu anak dia ada suami biarlah suami dia yg bayar tanggungan semua. Sampai duit kereta tak terbayar awak yg kena hulur duit bayarkan? How come brp? untull when? since kita kenal lagi aku rasa mak dia dah lain mcm, sometime mood baik sometime mood mcm mak tiri je aku rasa. 

Nasihat apa yg patut, sbb terlalu beza family dia dengan family aku, yelah maybe mak dia tak kerja. its okay bapaknya pulak taknak langsung naik pangkat suka sangat kerja tu agaknya padahal peluang tu dah ada. Bukan aku nak memburukkan family dia ni, tp fikir masa depan yg lebih cerah. Its okay munkin Allah itu maha Adil dengan apa yg dirancangNya. Kata aku menyebok hal peribadinya aku hanya nasihat apa yg patut sbb dia mengadu dia takde duit nak makan, haih, Tak tahu nak nasihat mcm apa dah aku berdoa je untuk kebaikkan dia. xoxo


4 Jun 2013
/>